Ne zmaan bizde dogum hikayemizi yazacağız belirti bile yok 😊
1234_ bende 39+1 tık yok
1234_ 39+3 hala bekliyoz 😄
1234_ 39+2 gelen giden yok ama çatı ağrısı cok fazla 🤦♀️
Elifboztug doguramıyacagım gibi geliyor 😂
Bende 39+1 gelmeye niyeti yok kızçemin
39+1 bende beklemedeyim hala ☺️