Kızlar bende doğum hikâyemi buraya yazmak için sabırsızlanıyordum,biraz uzun olucak simdiden söyleyeyim 🙊🙊son haftalara doğru yaklaştığımda heyecan korku hepsi vardı 36+0 bir anda gelen değişik bir akıntım oldu başta çok ciddiye almadım nişan olarak düsünmedim çünkü hep kırmızı gelir diyorlardı benim ki aksine şeffaf ve yoğundu 3 gün kadar devam etti üçüncü günün sonunda aniden bir sancı geldi ve hastaneye gitmem gerektiğini anladım, muayene olduğumda 4 cm açıklık var denildi ama sancılarım korkudan durdu bir anda ve yatışım verildi tam 4 gün hastanede yattım kontrol altındaydım ve o gün geldi 37+0 günün sonunda saat 19.00 da sancılarım ufak ufak artmaya başladı ve 5 dakikaya düştü annemin kıymetini en çok o sancıları çekerken anladım sağolsun hep belime masaj yaptı kızlar tavsiyem kesinlikle azda olsa nefes aldırıyor👍👍 ben 4 saat kadar çektim saat 22.30 da doğuma aldılar ve doğru ıkınma kesinlikle çok önemli doktorları dinlemek birde açılmam hemen oldu 9 cm oldugunda çatala alıyoruz dediler ve ben 20.01.20 olsun istiyordum saat tam 23.30 da azra'm kucağımdaydı❤ benim dikişlerim fazla oldu sadece tek sıkıntım oydu çok uzun sürdü ama ertesi gün hemen ayaklandım 😊✌ sormak istediğiniz olursa cevaplayabilirim 🎀 herkese güzel doğumlar dilerim😘