MehtapSevim Sugarclk 6şubat doğumum görünüyor doktoruma sormuştum Demir ilacını hala kullanacakmıyım diye evet dedi zaten hamilelikte kanım düşmüştü doğumdan sonra da baya kan kaybedilir o yüzden kullanılması gerekiyor
Deletedmom667 Sugarclk bn dogum yaotım 40 cıkana kadar dewam et demıstı dokturum dewam ettım. Arkadasım dogum yaptıgı an bıraktı hepsını kız bıldıgın çöktu halsız kaldı