Benim 2. Hamileligim 22 kilo aldım ilk hamileligimde mecburi sezeryan oldum. Devlet hastanesinde oldugu icin dikisim vardi 15 gun sonra aldirdim. Dogumdan 3 gün sonra annem ince bi carsafla belimi sıkıca sardı dikisimi aldirana kadar o sekilde durdum ve dikis alindiktan sonra lohusa korsesi kullanmistim spor falan yapmadim 2-3 ay icinde göbegim yok denecek kadar az kaldi tabi bu surecte beslenme ve harekette onemli emzirdikce verildiginin yanlısıyım bende onunda ayri bi etkisi olmustu. Hafif bi göbüşcük kaldı oda eski kiloma net gelmedigim icindi.bunları kafaya takmayın zaten bebişlerin telaşından birşey kalmıyor bebişinize ve size saglık diliyorum 💕