Mom46 Kızlar 23+5 bebeğimin hareketlerini gün içinde 4,5 kere anca hissediyorum normalmi ilerleyen haftalarda daha sık hissedermiyim?
Fdm Mom46 evet bence normal. O haftalarda çikolata yiyince hissediyordum. Şu an 33üz sokakta evde ayakta otururken her an hissedebiliyorum. Sanırım bacakları güçlenince hissetmek kolaylaşıyor☺️
Ummugulsum_44 Mom46 25+5 iz hiç durmuyor canm bir anda çoğalıyor hareketleri o haftalarda bende bi kez iki kez hissetsemde rahatlasam diyordum şimdi uyutmuyor 😂
Mom46 Fdm Ummugulsum_44 Nesizade05 Masalsi Sukufe ya aslında ben geceleri çok hissediyorum sabahları az hissediyorum aklıma kötü kötü şeyler geliyor
Fdm Mom46 gece hissetmemiz normal. Çünkü gün içinde ayakta olduğumuz için sallanıyor uyuyormuş, geceleri yatınca sabit kalıyor hareketleniyor
Ummugulsum_44 Mom46 Kötü düşünme canım sabah sen uyanınca uyanmamış olabilir bende uzun süre hissetmediğimde uyuyor diye düşünüyorum zaten zamanlarının çoğunu uyuyarak geçiriyorlar