Selinvatansever 2 kere erken gebelik testi yaptım sonuç negatif ama adetimin üzerinden 8 gün geçti kan tahlili yaptırmalı mıyım sizce kızlar? normal şartlarda gecikmezdi çünkü.🥺🥺🥺
Deletedmom137 Selinvatansever dikkatli baktınmı testlere canım bazen çok ince silik bir çizgi olabiliyor
hava123 Selinvatansever canım adetim üstünden 8 gun gectiyse erken bence 14-15 gün dolsun oyle yap erken gebelik testini ama garanti olarak adet donemini bekle
Selinvatansever Deletedmom137 maalesef yaptıktan sonra da bekledim belirgin şekilde tek çizgi idi.Fakat testleri adet günümden önce yapmıştım.Okuduklarımdan anladığım kadarı ile geç döllenme olabiliyormuş.
Deletedmom137 Selinvatansever birde sabah ilk idrarınla yap canım bende adetimden önce yapmıştım silik çıkıyordu
Deletedmom137 Selinvatansever kuzu ben adetme 5 6 gün varken yapmıştm öylesine şok geçirmiştim çift çizgiyi görünce ama herkes farklıdır canım bazılarında gözükmüyormuş
Selinvatansever hava123 adet dönemim 8 gün geçti.Galiba beklentiye girdiğim için de haliyle test negatif çıktığı için biraz üzüldüm.
hava123 Selinvatansever aa pardon gecıkme olmus ben yanlıs anladım üzülmeyin Allah büyük zamanı gelınce olur 🤲🏽
Selinvatansever Deletedmom137 ah darısı başıma o zaman en yakın zamanda çift çizgiyi görmek ümidi ile 😍
Deletedmom137 Selinvatansever inşallah canım Rabbim nasip etsin🙏 Stres yapma canım stres en büyük sebeb olmamasına bol dua et