Recbey Hanımlar yenidoğan hastane valizini nasıl düzenlediniz?? Hemşireye verilecek olanlari keseye koyun falan diyorlar karistirmamak için
Htcglgnaksy Recbey ben ebeye vereceklerimi iç içe koydum ekstra kese yapmadım eşime de gösterdim ani bi durum olursa diye. İçine bir tane de bebek bezi koydum. Diğerlerini takım halinde ayrı ayrı koydum canım.
duygusm Recbey Ben minik bir hurç içine koydum hemşireye vereceklerimi 😊 her şeyi öyle ayıracağım. Ben o an uygun olurum olmam, valiz karıştırmak gerekmesin, hepsinin yeri belli olsun.
Efesevim Hemşirelere verilcek bebeğin kıyafetini battaniyesine sardım bohça gibi o şekilde vericem keseye gerek yok
MelekAnnesiii https://hizliresim.com/VQZ9or Ben bu sekilde koydum 5 li takimin ustune de hemsireye verilecek diye yaZdim
Cigdem0707 Ben bir şey soracağım çocuğun kıyafetlerini keseye koydum ben de.Peki bizim kıyafetlerini? Odaya gelince mi giydiriyorlar
MelekAnnesiii Yserap aynen kullanilmayanlar da gelince posetinden cikar temizlenmek zorunda kalmaz ne nerde kolaylikla bulurlar da dedim😊
Medine_1992 MelekAnnesiii aynen böyle düşünüyorum bende canım kilitli poşet büyük boy mu hangi markaydı
Medine_1992 MelekAnnesiii tamam canım sağol bende inşallah bu hafta hazırlayacam en mantıklı böyle mis mis 💙