Duru14 Glzr123 içiyorum magvital kullanıyorum ama gündüz hiçbir sorun yok akşam başlıyor gece uyutmuyor canım kramplar beni mahvediyor
Adves_m Glzr123 Bende 30+4 oldum ...Rahimde 1cm açılma var diye akciğer gelişimi için iğne yapıldı.. En iyisi ne olur ne olmaz gelirse sağlıklı Olması için 🙏🏻
Didemiray Glzr123 benimde erken dogum riskim var daha dun gece acildeydim. Serum yedim pazartesi tekrar gel dedi.33haftadayiz umarim biraz daha bekler 🥺 oglumda 32.haftada gelmişti, cok korkuyorum, Allah'ım hepimizin yardımcısı olsun inşallah
Mebos Glzr123 ayyy pardon bakmadım diğer yorumlara 🤦♀️bel ağrısı pelvis ağrısı aşağı baskıları saymazsak iyiyiz çok şükür Rabbim seninde zamanında kucağına almayı nasip etsin inşallah 🤲
Betlbrs Glzr123 erken dogum riskini neye göre dediler size inşallah vaktini doldurup öyle doğurursun ya 😍 bende bacaklari bı hafta geri karnı 5 gün geriliginde ilerleme olursa erken alicaz dedilerde ondan merak ettim
Kbrbydk Glzr123 rahim ağzında dikiş var kuzum önceki gebeligimde erkenden açılma olmuştu. Bunda da olmasın diye diktiler. Senin neden erken doğum riski var?
Caglatpl Burcuhira özele git kadın doguma serum iste vitaminli serum takıyorlar ve 3 güne iyi oluyorsun