Gulcangzl16 Sanki regl olacakmışım gibi 4 gündür ağrıyor. Bugün doktora gittik. Rahim ağzı kapalı, nst çok şükür sancı da çıkmadı. Ama benim kasıklarım ağrıyor karnım ağrıyor. Neden olur? Sizde olmuşmuydu? 21 haftalık henüz
Ummugulsum_44 Gulcangzl16 bendede oluyor canm bi kaç kişide daha okudum doktorada gittiysen içini ferah tut
Nml06 Gulcangzl16 o haftalarda bende olmadı ama ayaklarını sıcak tut belki üşütmüşsündür, çok ağrırsa acile bi git