Hacernurr Selam arkadaşlar 38+3 haftalık hamileyim pazartesi sezeryana alınma ihtimalim var bir anda fena grip oldum başına gelen var mi sorun olur mu dogumda
Turna20 Hacernurr spinal anestezi uygulanarak ameliyat yapılıyor diye biliyorum. Allah şifanızı versin
ipek_55 Hacernurr önerim tuzlu su burnuna damla günde 3 4 sefere kadar yapabiliyorsun parola destekle keçiboynuzunu suya kır kaynat süper iyi geliyor greyfurtla portakalı sık iç bak nasıl toparlanıyorsun hem kan yapıyor hem vücuttaki iltihabı yok ediyor
Hacernurr Sedaoztrk1 sizede çok geçmiş olsun ya. Napcaz inanın gözüme uyku girmiyor bebeğe bulaşır korkusu bı yandan sezeryandan korkuyorum ilk doğumum normaldi ve bu zorunlu sezeryan olcak dikişlerle bu hastalık nasıl çekilir bilmiyorum
Sedaoztrk1 Hacernurr valla önerim tarhana çorbası, dolapdan degil dışarıda duran mandalina , elimden baska bise gelmiyor 🤷