İsteğe bağlı sezeryan olanlar kaçıncı haftada oldunuz
Tugba1tugba 38+5 de olacagım 10 şubatta inş genelde 38. Haftada yapılıyor
Tugba1tugba 39+6 da oldum sancı ve açılmam yoktu
Seymaensar bende sezeryan olucam da 40 ı niye beklemiyorlar acaba
Tugba1tugba doğum başlar diye