Benim bebeğimde 2hafta önden gidiyordu ,diyet verdi ve suan 1hafta önden gidiyor okadarda sorun degil dedi ama suan 33haftadayiz açılmam ve enfeksiyon var ,erkem dogum olabilir dedi😭 pazartesi gidicem insallah biraz daha bekler ,en son 2kilo 42cm di. Sağlıkla gelsin bebislerimiz 🤲