Aysnrtt Merhaba hanımlar Ben 21 haftalik hamileyim. Allahim nasip ederse haziran ayında kızımız dünyaya gelicek. Aklımızda iki isim var. Karar veremedik yardımcı olurmusunuz? Bunlar dışında isim önerisi olanda yazabilir 🤗💕
Nurhan54 Ben aden ve hüda ismine asigim ikisde kuranda var ama huda tek konulmasj sakincali diyoar hudanur olur en basiti ama mükemmel isiim ikiside bence