ggzmkrcc 25+4 haftalık hamileyim doktorum bugün bebegin normal dogum pozisyonunda oldugunu ancak erken dogum riski bulunmadığını söyledi. Bu hafta dönmesi erken mi? Tekrar dönme ihtimali var mıdır?
AHFKASAP ggzmkrcc Benim bebeğim de 28 haftalıkken dönmüştü. Yani bazı bebekler erken dönebiliyor. Şu an 33 haftalık oldu hala doğum pozisyonunda. Doktorum artık pozisyon değiştirmez muhtemelen dedi ama belli de olmazmış. 🤷♀️
Narinim Normal canim. Benimki 28 haftalikken donmustu ama doktorum 36. Haftaya kadar geri donup istedigi pozisyona girebilir demisti. Erken dogum riski olmuyor 🙂
Retina 22 hafta ve 27 .haftada baş aşağı duruşlu dediler.ya sürekli yer değiştiriyor yada hep öyle kalıyor çünkü hep aşagıda hissediyorum hareketlerini