Merhaba kızlar 6 haftalıkken bir kanama geçirdiğim gün bebeğimin kalp atışını duydum sonra doktorum düşük riskin var diyip kendimi çok yormamamı söyledi bugün 8 haftalık 4 günlük içime doğmuş gibi doktora gittim normalde randevuma iki haftam vardı ultrasondan baktıklarında bebeğin gelişiminin iyi olduğunu fakat kese çevresinde kanama hematom olduğunu söyledi doktorum 1 hafta boyunca yatacaksın hiçbir şey yapmamamı söyledi benim gibi aynı durumda olan var mıydı çok korkuyorum bebeğime bir şey olacak diye