İyi akşamlar benim bugün karnım ağrıyor yani tam kasiklarimin olduğu kısım değilde biraz daha üst kısım neden olur bilen varmı 20 haftalık hamileyim daha önce karnımın alt kısmı ağrıdı yani rahim gerildiği için bebek büyüdüğü için ağrır dedilerde şimdi karnımın üst kısmı agriyo yediğim bişey mi dokundu acaba bı fikri olan varsa yazsin