Kızlar bı sorum olacaktı size şuan 36+2 günlük hamileyim ve 2. Gebeliğim. İlki sezeryan olduğu için bu da sezeryan olucak. Her kontrole gittigim zaman nst de sancılarım fazla çıkıyor. Ve bende bu sancıları hissediyorum. Her seferinde doktor kontrolünden sonra dogumhaneye sevk ediliyorum. Aynı şekil nst bağlıyorlar fakat sanciya rağmen 3gunde bir gel nst bakicaz diyorlar. Başına böyle bir şey gelen varmı ? Sizce doğum yakın mıdır ? Doktor heran herşey olabilir seni alabiliriz dedi fakat ben hiç hazır değilim. Birazdaha gelişsin istiyorum ,🙄😒😣😣