Beyzanur1995 21.haftadan beri yukarda hissetmeye başlamıştım ta ki düne kadar.bugün aşağıda hissediyorum bi sıkıntı mı var ki acaba.kanama falan hiç bisey yok
ayseogndr Beyzanur1995 sanmıyorum bise olacağını bende 23+4 haftaligim. Halen kasıkta atıyor tekmerini arada yukarıda yapıyor kızlar kasıkta olur derler benim. Kız
Sinem92 Beyzanur1995 bende 24. Haftamdayım bazen kasıktan vuruyor bazen yukardan, ama sıklıkla aşağıda 🤷♀️
Nl-oguz3561 Beyzanur1995 34 haftaligim biyeri gobek deligimin yukarısında bi yeri kagimda cok normal kasiktan yukari dogru büyüyor korkma 🤗