1dem Dilaracezik biz yiğit alp düşünüyoruz. 😍Tek isim düşünüyorsanız bence yiğit. Ama beraber uyumlu olmuşlar.
Duyguaydin81 Dilaracezik ayy şu son 2 senedir herkes yiğit koyuyor çocuğunun adını 😂 Yiğit Adnan da olabilir arkadaşımın bebeğinin adı öyle çokta güzel bence 🤗 Yiğit Efede olabilir yakışıyor ☺️