Kızlar size anlatmıştım kanamam oldu düşük riskim var diye dünde doktorum vajinal ultrasondan yolk sac kesesinin normalden büyük olduğunu ve sağlıksız bi gebelik veya anormal gebelik olabileceğini söyledi 1 hafta sonra tekrar çağırdı daha erken belki bi mucize yaşarız dedi nolursunuz bi bilginiz ya da bu durumu yaşayan var mı yolk sac kesesi büyük diye illa kötü bişey mi yaşıcam normale dönemicek mi gebeliğim lütfen aydınlatın 1 hafta bekleyemicem artık😥😥