Arkadaşlar 8 haftalık gebeyim şuan için ultrasonda gelişim de hiç bi sıkıntı yok uyumlu gidiyoruz haftamla. Fakat kan tahlilinde toksoplazma paraziti tespit edildi. Igg 7,2 Igm0,70 çıktı yani ikiside pozitif.
avidite testi yapıldı şuan mı önceden mi olduğu tespit edilmesiiçin.
basına böyle birşey gelen duyan ve sağlıklı gebelik geçiren var mı ?
korktum baya😞
ıgg pozitif olması bağışıklığım olduğunu gösteriyor ama ıgm pozitif olunca sıkıntı dediler.
özele geçtin bende aviditeyi orda yaptırcam