ozgeilhan Var mı jimere gidip memnun kaldığınız bi doktor, hastane nasıl güzel mi, muayene ücretleri ne kadar, Doğum ücretleri ne kadar? Bilen, giden varsa yardımcı olursa sevinirim doktorumu değiştirmeyi düşünüyorum 🙄💖
Mineefee ozgeilhan merhaba bizim doktorumuzda hatice uğur idı şahane bi insan pazartesi Gunü premsesimizi kucagimiza aldık şükürler olsun bugünde kontrolümuz vardı çok güzel şekilde ilgilendı herzamanki gibi ilk gittiginizde kendinizde anlıcaksınizzaten
senaozkaymak Ben gidiyorum doktorum Hatice Uğur muayene ücreti 120 tl normal doğum 3500 sezeryan 4000 diye konuşmuştuk odalarını gezdik içimize sindi doktorumdan da memnunum 27 haftalığız şuan yaklaşık 17 haftadır ona gidiyorum 😊
ozgeilhan senaozkaymak aa ne güzel ben de bi gidip göriyim diyorum teşekkür ederim çok 💖🌸 sağlıcakla kucağına al inşallah sen de bebeğini 🤗❤
ozgeilhan Mineefee öyle miii allah analı babalı büyütsün hayırlı olsun 🤗 çok teşekkür ederim bu arada mesaj için 💖