haticeebade Hanımlar bebis hareketleri nasıl benim yavaşladı hareketleri yeri daraldığıniçinmi sizce? Sizde durumlar nasıl
Mutluluk_ haticeebade canım bende 36 hafta 5 günlügüm 37 nin içinde maşallah hareketli yanlız kasıklarıma çok baskı yapıyor uyuyordur senin minik istersen uzan soluna hareketini say olmadı rahat etmezsen doktora görün canım
Buket27 haticeebade mrb cnm bızde 37 olduk bugun benımkı 2 gun cok cok az hareket etti nedense hastaneye gittim cok sukur Hersey ıyı bugun duzeldi hareketleri 🥰🥰🥰
Demlidem haticeebade aynen canım benimkide çok yavaşladı harket etmeye üşeniyor gibi doktorum normal olduğunu günde 10 a kadar hareketi sayabiliyorsan sorun yok dedi
Sumeyyekara haticeebade 36+2 biz normalde benim bebeğim çok hareketlidir bugün tam tersi hareket ediyor ama sakın hareketleri tuhaf yeri iyice daraldı sanırsam 🤦♀️
Mutluluk_ haticeebade aynen canım normaldir 1 ve 2 saat içinde 10dan fazla hareket ediyorsa bu çok iyi içini ferah tut konuşta bebeğinle benim ilk çocuk yani çokta tecrübeli değilim bu haftalar doktor 10 15 güne kontrole çağırıyor içini rahatlatmak için doktoruna da görüne bilirsin canım hayırla sağlıkla gelsin bebeğin 👶💙❤
Pcosaragmen 36+2 yim ben de dün akşamdan beri daha sakin ,gece 2330 da yattım sabaha kadar tuvalet dışında kalkmadim ilk defa ,sabahları hareketlerine uyanirdim ,kahvaltı ettikten sonra ancak uyandı prenses😍yeri daraldigindan saniirm ,biz biraz tontisiz de 😄😄
Nil35-5 haticeebade suyun azalmş olabilir cnm. Doktorunla takip halinde ol. Bende 38 im. Doktorum alıcak üç gün sonra. Suyu azalıyo dedi. Hareketleri azalırsa hemen gel dedi. Snde dikkatli ol
haticeebade Nil35-5 2 gün önce gittik suyu iyi dedi ama yine de korkuyo insan hareket ediyo çok şükür demekki uyuyor boncuğum
1Kubra_ Bizimkde 39 haftalık oldu gündüzleri çok sakin benm evlâdım geceleri daha hareketli bazen korkuyorum bisey mi oldu diye ama çok şükür iyi sanırım yeri daraldı
Srpplt haticeebade Benim de bugun itibariyle kafamı kurcalayan soruydu bu. Benmki de sakinledi sanki onceden tam tekme atiyodu simdi daha yavas hareketleri var bizde 37+1 iz. Sanırım yeri artik daraldi son kontrolumde bi sorun cikmadi cunki🤷♀️
Tugbaztrk haticeebade bizde 36+6 da hareket azlığıyla nst ye baglandık, doktor cok kotu boyle olursa almamız lazım hemen dedi, yemek yedım dinlendim 1 saat sonra bidaha baglandgmzda daha iyi cıktı nabzı hareketi. Bu seferde benim sancım cıktı stresten🤦🏼♀️ Doktor hareketleri azalmıs olabilir ama hiç hareket etmediğinde gelmen lazım dedi. Ertesi gün normale dönmüştü herseyimiz.
haticeebade Tugbaztrk şimdi hareketlendi baya demekki gündüz uyuyordu.Sağlıkla zamanında doğsunlarda🧿🙏