Yesimmmmmmm evet canım annem bana 🙂 hemde 1989 yılı şartlarıyla. Zaten bi taraftan gelen yumurta ile 2 tüpünde olsa hamile kalıyosun. Hiç kafana takma. Annem o yıllarda tedavi istemiş doktoru gerek yok hamile kalman için sorun yok demiş. Şimdi biraz daha paraya döküldü her şey tabi.