Prenses39 Kızlar iğneyi yaparken bazen şırınganın içine az miktarda kan geliyor sizlerde de oluyor mu doktora sormuştum damara gelmiştir sıkıntı olmaz dedi sizlerde yaşayan var mı istemeden oluyor bazen
Purple13 Prenses39 şırınganın içindende kan geldiği oldu vurduğumda kanadığıda oldu damara denk gelip morardığıda. İlk zamanlar beze bile oldu hızlı basıyormuşum. Normal yani her gün vuruyoruz.
Misssimsek Prenses39 bazen oluyor canım. Morarma kanama beze. Artık bacaklarimda yer kalmadı benim bir süre koldan devam edicem. Damara denk getirmemeye çalış
Prenses39 Sude_uzum01 ben karından yapıyorum yaptığım yer hep morarıyor bugünde kan oldu herkesin başına geliyor mu acaba