Nesizade05 Merrhaba dün kontrolüm vardı doktor bebek ters hareketlerini pek hissedemeyebilirsin dedi bunu yaşayan var mı
AATozarr Nesizade05 Bizim 6 haftadır ters makat geliş duruyormuş döner dedi doktorum ama bekliyoruz bakalım dönmesini 😂
SnmTt Nesizade05 ters dediği makat geliş mi yoksa sırtı mı dönük? Makat gelişte baya hissediliyo çünkü hareket🤷🏽♀️
Kizimmmm Nesizade05 bende 29+2yim. Bazen çıkacak gbi vurduğu ve vajinaya baskı yaptığı için korkuyla doktora gittim. Baş gelişmiş. Herkes ayakları ile vuruyo diyodu halbuki.
Pembepanterr Nesizade05 benimki 9 haftadır ters tepiklerini hep aşağıda hissediyorum bu yüzden 😀 bakalım dönecekmi mi
Pembepanterr AATozarr aynı durum bizdede var 9 haftadır makat pozisyonda ayaklarıyla vurduğunda kasıklarımda hissediyorum hep 😀
Pembepanterr SnmTt cok hissedilmiyor ya makat gelişte sadece ayaklarıyla baskı yapıyor aşağı aşağı 😀😀😀
SnmTt Pembepanterr ben çok hissediyorum sürekli hareket halinde yoruyo hatta bazen😶 hatta kafa üstü dönüp geri popoya geçiyo😂 sizin sırtını dönmüş olabilir neyse iyi olsunlar da🙏🏽
AATozarr Pembepanterr Bizimkide ayakları iki yana açıp geriliyor sanırsam 😂 o zaman çok şiddetli hissediyorum onun harici pıt pıtımız var 😂 Canları sağolsun da sağlıkla gelsinler hepsi İNŞALLAH🙏
Pembepanterr Nesizade05 9 haftadır makat gelişte duruyor benim bıdıkımda siz gibiyim belki döner canı isterse 😀😀 nasıl rahat ediyosa öyle duruyo bebişler