Yanı sadece bunlar normalde salı günü adet olmam gerekiyo ve hiç şaşmazdi bu zamana kadar hep düzenli oldum ilk kahverengi lekelenmem oldu şimdi de kanamam var o öyle çok değil adette yasadigim gb değil Bilemiyorum off acaba erkenmi goruyorum adetimi diyorum yoksa yerlesme kanamasimi 🤔😔