Slna yaaa ben şimdi gördüm 😞çok çok geçmiş olsun . Hasta olduğunamı yanarsın gebelik Yok ona mı valla bunalım geçirdim dün ama biraz geçti canımız sağolsun ya napalım o geleceği günü burda oturup bek-el-ye-cez😞benim de 6 günüm var bugünle birlikte ama o negatiften sonra bittim kasık falan da ağrımıyor zaten . Çok geçmiş olsun sağlığınız saha önemli dinlenin yatın