Canım bende 20 ocakta doğum yaptım ve 3 gün sonra göğüs uçlarım yarık yarık oldu her uyandığında emzirmek işkence geliyordu ağlaya ağlaya Göğüslerim kanaya kanaya emzirdim denemediğim yöntem kalmadı ayva çekirdeği karbonat ve birsürü krem dünyanın parasını verdim En sonunda philips avent göğüs kalkanı aldım ve lansinoh krem sabırlı ol kesinlikle iyileşiyo 1 haftada hiçbirşeyin kalmıyo Biraz uğraşman lazım ama emin ol sonunda o mutluluk anlatışmaz uygulama olarak emzİrdikten sonra ılık su ve pamukla göğüsünü temizle ve sütünü sür göğüs uçlarına kuruduktan sonra lansinoh kremi kahverengi kısım dahi sür ve avent göğüs ucu kalkanını tak emzirmeden önce temizlemene gerek yok kremi emzirmeden önce saf zeytinyağı sür 5 dk bekle ve öyle emzir bebeğini 1 hafta sonunda hiçbir acın kalmayacak ama avent kalkanı gece dahi hiç çıkarma sürekli kullan süt birikiyo içinde onu sakın kullanma dök ve her emzirmenden önce kalkanları temizle sürekli kaynatmana gerek yok deteryan ile yıka ve güzelce durula sonra kurulayıp hemen tak emin ol hiçbirşeyin kalmayacak