Sibelce_ Merhaba 36+4 deyiz ama bugün bebeğin hareketlerini hissetmedim hiç yatıyorum sola sırtüstü falan ama hissetmedim bu haftalarda normal mi bi acile gitmelimiyim bilgisi olan varmı yani daha önce dediğimi yaşıyan
Hilaliko Sibelce_ bende 37 yim canım bende bazen cok ayakta kaldıgımda aynısını hıssedıyorum uzanıyorum falan gerneşiyor daha cok ohh dıyorum devam edıyorum yerlerı daraldı artık cunku
bernazafer1 Sibelce_ Birde bebekler gündüzleri %90 uyuyorlar biraz haraket etmeden uzan derim ben ozaman amniyon sıvısı bebeği uyandırır sakinlik olduğu için ve güzel şeyler düşün 🙏🏻
Sibelce_ bernazafer1 evdeydim tüm gün yorulacak birşeyimde olmadı ama yattım uzandım hissetmedim akşama kadar bekleyip aynı olursa doktora gitmeyi düşünüyorum 😒