Bajsjahshahja Merhaba arkadaşlar 14,5 hamileyım yarın doktor randevum var cinsiyetı bellı olurmu acaba
Hatce06 Bajsjahshahja ben14 de ögrendım canım oğlum olacağını çikolata ye bol su iç gösterir inşallah
SevDin Bajsjahshahja ben 12.hafta öğrenmiştim bebişiniz kendini saklamazsa doktorunuzda iyise kesin öğrenirsiniz
Kbrzynp Çikolata su şeker hurma yiyip gidiyorum gostermeyince gostermiyor☺ 19haflalik oldum bugün de gostermedi