Merhaba kızlar 36+6 haftalık hamileyim dün gece hiç uyumadım anlamadığım bir huzursuzluk vardı bugünde saat 12 den beri kuyruk sokumumda ve belimde şiddetli bir ağrı var ara ara kasıklarımda batıyor gibi ikinci gebeliği ama ilkinde bunları yaşamamıştım acaba doğum sancısı olabilir mi doktora gitmelimiyim aslında 18 Şubat sezeryan günüm