eryigitf bir arkadaşımın bhcg hamileliğin başında düzensiz artıyordu, %40-50 gibiydi başlarda. Doktor dış gebelikten şüphelendiği için vajinal ultrasonla bakmıştı ve keseyi görmüştü. Gayet de sağlıklıydı kese. Başka bir arkadaşıma da doktor ilk gebeliğinde üç aya kadar hep alttan bakmış. Bir zararı olsa yapmazlardı. Zaten bebek rahimde oldukça korunaklı bir yerde. Hiçbir şey olmaz.