Merhaba arkadaşlar 10 haftalık hamileyim. Dün doktora gittim kontrol amaçlı kanamam yok fakat düşük riskim olduğunu 10 gün kalkmadan yatmami ve progestan kullanmami söyledi açıklama yapmadı devlet Hastanesi'ne gittim. Gitmeden önce karın ve bacak içine doğru ağrılarım vardı. Dün geldiğim saatten beri yatıyorum bugünde belden karnımın altına doğru ağrım var yardımcı olur musunuz başına böyle birşey gelen var mı ?