Merhaba arkadaşlar şimdi ben günüm gelmeden öylesine bir test yapmak istedim ve şansa pozitif çıktı ertesi gün sağlık ocağına gittim beta hcg değerim 12,09 çıktı ve gebesin dendi sonraki gün yükselmişmi diye gittiğimde 7,58 düştüğünü öğrendim bu neden olabilir tecrübesi veya bilgisi olan yardımcı olabilirmi lütfen.