Zeynepmom Kızlar 7.ayındayım kasımlmam vardı doktor parmakla baktı ama bu aylarda bakmak zararlı diyorlar açılma felan yaparmı korkuyorum
mom44 Zeynepmom bi zararı yok ayrıca ilişkiye de giriliyor zararı olsa omun faha fazla xararı olur canım
fundaunal46 Alakası yok keşke öyle olsaydı ne güzel hızlı şekilde doğum yapardik. O rahim oyle.kolay açılmıyor rahat olabilirsiniz😊
VildanYaycili Merhaba Tatbikinde var arkadasım Cunku 36.haftadan önce olunca sıkıntı oluyor Tanılı her hamılelık aynı olmadığı gıbı buda aynı olmuyor
Zeynepmom 2cocukannesi muayeneden hemen sonra mı deln miş nasıl anlamış allahım sen koru yoksa 2 3 gün sonra mı
2cocukannesi Postu var hastaneler diye oku istersen canım gebeliğini sonlandırmalıyız demişler özele gitmiş biraz yırtık var ama iyi demişler🤭