Derya152533 yok canım bizde de oluyor. 30.haftamdan beri var bende.şuan 36+2 yim.eve süpürge çekerken bile yaşıyorum ben.o yüzden parça parça dinlene dinlene yapıyorum. 20 dk lık işi 2 saatte yapıyorum valla.Mutfak dolabımı 3 günde yaptım.eğilip doğrulamıyorum.hatta bi kısmı kaldı.kardeşim geldi şan yapıyor. sancı giriyor,batma hissi oluyor yorulunca.