Kupik ozellikle dokununca orda bi aci sanki darbe almis gibi, bazen oturup kalkarken ve ayaktayken de ayni sekilde aci oluyodu. Cok siddetli degil ama aci iste 😄 tahminim seninki de yorgunluktan. Yatarken bacak arasi yastik alarak yatmani tavsiye ederim ayaklarini karnina ceker sola yatarak istirahat edersen gecer diye dusunuyorum