Esrakrc ah o devıt 3 bı haftadır perısanım doktor olabılır sebebı dedı aura mıgren hastasıyım ebe verdı bı haftadır kullanıyodum resmen aglıyorum artık mıgrenden ve sımdı aradım doktoru sordum vıtamınlerde d vıtamını var dedı kullanmana gerek yok sacma kullanman dedı bırakmamı soyledı vıtamınımde elenatal 1bu arada ıcmıycem artık