Merve12 Erenay hayir canim vermez, ilk aydan beri yaptiriyorum 14. Haftamdayim, doguma kadarda yaptirmayi dusunuyorum
Nur55 Erenay ben ilk aylarımda hep kendim yaptım canım bence en iyisi ağda ilerisini düşünmek lazım jilet falan uğraşılacak dert değil ağda bi yapıyorsun bi ay kafan rahat
Kubra15 Erenay hiç bi zararı yok korkma bende 4. Ayımda başladım şuan 8. Ayımdayım hala yaptırıyorum.
Esen Erenay ben devamli yapardım ama düşük riskim olduğu için mi yoksa başka bi nedenden mıdır bilmem doktorum 3ay dan sonra yaptır dedi
SametHandeAtakan Doktoruna danış istersen ben hep yaptırdım bi sıkıntı olmadı çok şükür herkesin bir olcak diye bişey yok
Erenay Merve12 bakalım canım inşallah bişey olmaz ben biraz pimpirikliyim doğuma kadardanrahatsız olmazsam yaparım
Erenay Nur55 bende öyle yaptım canım ama ister istemez korkuyorum kasılma olurda bebeğe zarar verir diye bide daha çok yeni
Nur55 Erenay şimdi kuaföre devam ediyorum kasmamak gerekiyo tabi ama ister istemez kasıyorsun kendini ama başka çare de yok gibi
Erenay Kubra15 benimki daha 1 aylık cnm ben jilette rahat edemiyorum agda yaptırdım daha yeni oldugu içinde tedirgin oldum
Kubra15 Erenay asıl son aylara dogru bebişin hareketleri çok net hissedildiği için o zaman korkuyo insan ben tedirgin oldum acaba bebegim strese girermi diye. Ama sonuçta doğumdada geriliyoruz gerek sezeryan gerek normal dogum her türlü kasılıyoruz bi etkisi olsa hiç doguramazdık. İçini ferah tut hic bişey olmaz.
Sevde123 Ben hep ağda yaptırdım ama zararı olsa muayeneye gittiğimiz zaman doktorlar uyarır diye düşünüyorum bende bi problem olmadi ama ben kendimi kasmıyorum hatta ağda yapmak ve yaptırmak çok hoşuma gider canımın acıması hoşuma gidiyor 🙈😅