Ozlemkubra Yaşı doğru hesaplamak gerekiyor yoksa yanlış oluyor bence. Bana +1 ekleyerek hesapladık doğru çıktı
Merveeeemmm Ozlemkubra katılıyorum sana belli bir Aydan sonra doğanlar bir ekliyor önce doğanlar ili ekliyor yaşına
Dsg Deletedmom317 her şey Allah’tan tabi de zaten %50 ihtimal ya kız ya erkek 🤗Rabbim evlatsızlıkla sınamasın da razıyız ondan gelrne
Shira http://cin-takvimi.gen.tr/otomatik-cin-takvimi-hesaplama burdan deneyin. Burdan sizin yasinizi sorduguna göre ay yasini sizin yerinize hesapliyor.
Koalina Zaten Çin takviminde sadece bir yer yok bir sürü site var hepsi farklı çıkarıyor inanmamak lazım 😊