1 damla çamaşır suyunu arındırmak için tonlarca su gerekiyor. Yani orada kalıyor öylece çamaşır suyu. Tuvalete dökünce oradan arınmıyor ve idrarla tepkimeye girip deriden vücuda temas ediyor. Hiçbir zararı yok diyen neye göre zararı yok diyor anlamadım. Bu tür şeylerin etkisi hemen çıkmaz. Vücutta birikir. Alerji ve astım hastalığının başlıca sebeplerinden mesela. Bronşit hastası kedim var. Veterinerin ilk söylediği bu tür durumlarda en başta çamaşır suyunun tetiklediği. Küçücük bebekte kimbilir ne etkilere sebep oluyor.