Melekk3434 ant2602 ooo sma seninkinde felaket güzel artış olmuş maşAllah benimde öyle olur mu benim eski değerler cok düşük artışı
ant2602 Melekk3434 ben inanıyorum seninde güzel olacak herşey. Benim ilk fasılım kötüydü herşeyi takip ettim ikiz bebeklerimi kaybettim. 6 ay sonra yeniden nasip oldu. Sanada olur inşallah
Slakftngl Benim gayet normal ama bence böyle şeylere takılmayın kötü bisey olsa doktorunuz söylerdi elbet