duha13 Bugun doktor kontrolum vardı doktora gore hıcbır sıkıntı yok ama az az kanamalarım oluyor karnımın yanlarına agrı gırıyor ultrasonda 37+5 goxukuyor ben 38+2 yım hıcbır sıkıntı yok dıyor neyapmam lazım
duha13 Tugceates Obsesifk Emos2424 suanda hastaneden gelelı 1 saat oldu hala devam ederse başka hastanenın acılıne gıdıcem
Sonay duha13 valla bende şaşırdım özel mi devlet mi? Sancın nasıl yokki kanaman varsa ? Benim suyum geldi kanamam oldu açılmam vardı sancı hafif başlamıştı. Acaba başka doktora gitsem daha iyi olmaz mı CNm açıkcası ben bu haftalarda öyle bişey olsa endişe ederdim hafta gelmiş yani
NaimeYilmaz duha13 arkadasımın kanaması sancısı oldu hastaneye gıttı doktor en az 1 hafta snra doğm baslar dedı sabahına suyu patlamıs kordon dolanmıs normal olcakken son dakka sezeryana almıslar . Korkutucu gelıor ama sölemem lazımdı siz kendiniz kıyaslayn ve saat cok gec olmadan bi acile gorunun nolcak ıcınz rahat etsn
Helav duha13 benimde aynı haftalarda az az kanAmAm oldu , vücûd kendini Doğum hazırlıyor normal süreç bunlar cok fazla kanaman olursa gel demişti doktor, için rahat etmiyorsa git yine de başkan doktora
duha13 NaimeYilmaz devlete gıdıyorum zaten insallah ole anlattıgınız gıbı bısı olmaz ultrasona flan baktılar nst flan cektıler kordan dolandaydı dogum baslasaydı anlarlardı heralde okadarda sorumsuz degıllerdır 🙄
NaimeYilmaz duha13 onunda gece olmus zaten nolmussa . Ama kanama normal olamaz illa bi acıklama getırmelıydı bence
Kbra96 duha13 benimde kanamam olmuştu 18. Haftada bebeğe baktılar bebekten kaynaklı bi kanama değil böbreklerim de taşlarn kanama yaptığını söylediler yolladılar Allah'a şükür Şuan a kadar tekrar olmadı inşallah sende düzelirsin