iremarslan seni en iyi ben anlarım sanırım. Şu an 17 haftalığım bulantm 6.haftada başladı ilk zamanlar yediğim herşeyi kustum kafamı kaldıramaz haldeydim, ne yolculuk kaldırıyordum ne dışarı çıkabiliyordum tüm ev burnuma kokuyordu. Eşim temizlik yapamamamdan tut yemeğe ladar herşeyle ilgili laf soktu hatta surat yaptı. Sanki bi sen doğuruyorsun dedi. Daha fazla çekemedim öğüre öğüre yemek yaptım sırf laf etmesin diye temizlik yaptım deterjan kokusundan mahvoluyordum. Eşim kötü bi insan değil ama beni hiç anlamadı bu süreçte. Dışarı çıkamamayı bile sorun ediyordu. Senin eşin aldırmayı düşünmüş ne yalan söyliyim bu süreçte ben kendim düşündüm öyle kötü hissettim kendimi. Son zamanlarda biraz azaldı bulantım da rahatladım şükür ama tam geçmiş değil.