Dümdüz karnım var herkez diyor bebek nerde küçücük bile göbeğim çıkmadı :) Kiloda almadım hiç 54 kiloyum:) ve hergün bebeğim toplanıyor karnımda sancım oluyor kasıklarıma baskı yapıyor ama bebeğim çok şükür iyi sizlerin nasıl geçiyor rabbim bebişlerimizi sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🤲🏻🤎