Benim bi arkadasim vardi 9 aylikken bile gunde en az 1 saate yakin yuruyordu ama çatisi dar oldugu icin sezeryan olmak zorunda kaldi. Bende gunde 5 dk bile yurumuyirum sayilir . Ise araba ile gidip geliyorum yaptigim tek hareket evim 4. Kat ve asansor olmadigi icin merdiven cikiyorum ve bebegim dondu normal dogum sansim cok yuksek yani bunyeden kaynakli sanirim