Ins.yazarim tabi ama benden once ablam yaptrdi o yuzden simdide anlattigi kadaryla bilgi verebilirim o memnun kaldi doktr baktigi anda cok konusan bir doktr degilms fakat isine odaklaniyor en son isi bitince bilgilendiriyorms elinize tek tek tum organlarn vs ayrintili goruntusu olan bi ultrason kagidi vriyorlarms yani isini guzel dikkatli yapsin konusmasi guleryuzu eksik kalsin derseniz gayet iyi bir doktrmus fiyat olarakta cok makul zaten 🤗 eylemc