Hilal_00 Sabah 6 dan beri ara da bir kasıklarım ve karnım ağrıyo ve ve peçete koymuştum ıslanmış ne oluyor acaba ? 😕😕
Hilal_00 Ummuhumeyra acile gittim nst çekildi ağrı kesici verdiler bitince tekrar doğumhaneye çıktım nst çektiler tekrar eve gönderdiler 1 cm açıklık var sancı sıklaşırsa suyum gelirse beklemeden gel dediler zaten pazartesi günüm doluyor yatış verildi
Sureyya123 Hilal_00 neden agri kesici verildi 1 cm acilma olunca suni vermiyorlar mi ayni durumdayiz şuanda
Hilal_00 Sureyya123 bende anlamadım ki eve yolladılar spekulum la suyuma baktılar çubukla test yaptılar yeterli dediler acil bişey olursa gel dediler şimdi ise sancılarım geliyo ama geri gidip yapancı sandılar galiba yürüyünce geçiyor sizin durumunuz nedir ?