DefneninLiya cunki demekki daha zamani var.en iyisini rabbim.bilir. hicbir sorunun yok ise tadini cikar ne zaman tutarsa diye. Pskoljk baski yaptgn icinde olmuyor. Ve sirf bu sebepten gunlerce adt gecikmelerim oluyordu.tutmamasinin en buyuk sebebi duzensz regl olunmasi. Bildigm kadariyla sana tavsiye veriyim. Sabahlari ikiskiye girim spermler dinlenmis dha guclu olurmus. Birde bu yumurtlama zamani dglde regl bitti yikaniyorsunuz ya hemen o gun iliskiyr girin. Tabi ayaklarinizi dikin bekleyin hemen wc dusa girmeyin. Bu sfrde bole deneyin bakalim. Ama lutfen baski yaomayn neden olmuyorki diye. Inanki cok etkiliyor fazlasiyka hemde. 15 gun adtm gecti ultrason grdim hamillk yokdu.hastahneden ciktim ciksr cikmaz adt olmustum nasi bi psklji icine girdysem. Sizide anliyorum cok iyi 1 yil bnmde olmadi cnki.ama yasamis bilen biri olark dana bnlari diyenlrim. Baskta kndimiz yapioruz butun zarari 😔 insallh en yakn zmnda alirsin hamile habrni canm.